Klachten en retourneren

Bestelling retourneren


U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

a) Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
b) Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
c) U kunt gebruik maken van het meegestuurde retourformulier.

Wij vergoeden alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u de herroeping meldt. Na het moment van ontbinding zullen wij z.s.m. zorg dragen voor de terugbetaling. De terugbetaling is kosteloos voor u als consument.

Verkeerd artikel ontvangen?

Wij verwerken uw bestelling met veel zorg, toch kan het een keer mis gaan. Heeft u een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld of is er onverhoopt iets mis met het artikel? Neem voordat u het artikel retour stuurt altijd eerst even contact op met onze klantenservice via info@diavazo.nl of 0297-778588. We zorgen dat u kosteloos het goede artikel ontvangt.

 

Retouradres

U kunt een bestelling retourneren door deze voldoende gefrankeerd op te sturen naar:

diavazo.nl, Prinses Irenelaan 3, 3641ER, Mijdrecht

Ingeval van retourzending dient u het volgende in acht te nemen:

a) U dient altijd de factuur van uw bestelling mee te sturen, zodat wij kunnen nagaan van wie de retourzending afkomstig is.
b) U dient bij het inpakken van de producten redelijke zorg te betrachten zodat de producten onderweg niet beschadigd raken.
c) U dient bij het postkantoor een bewijs van terpostbezorging te vragen en dit te bewaren totdat u de koopprijs heeft terugontvangen of de vervangende producten bij u zijn thuisbezorgd.

Zodra wij de retourzending in goede orde hebben terug ontvangen zullen wij z.s.m. zorg dragen voor de terugbetaling.

 

Heeft u een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

 

 

 

Heeft u een andere vraag?
Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@diavazo.nl. Wij helpen u graag!

 

 

 


 

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein